Näytetään tekstit, joissa on tunniste meikit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste meikit. Näytä kaikki tekstit

lauantai 29. huhtikuuta 2017

Smashbox Cover Shot Eye: Ablaze

No nyt ollaan jännän äärellä. Tämä on nimittäin blogissani historiallinen hetki - kirjoitan meikeistä! Olenkin saattanut joskus mainita että olen kynsihörhöilyn lisäksi meikkifriikki. En suinkaan hc-sellainen, mutta olen meikannut teini-iästä saakka lähes päivittäin ja esimerkiksi kauniit luomiväripaletit saa sydämeni lujasti sykkimään.


Smashbox -kosmetiikkamerkki rantautui hiljattain Kickseihin, mikä ei juuri mua hetkauttanut, sillä en ole omistanut merkiltä mitään aikaisemmin. Taannoin kun kävin Kicksissä, huomasin Smashboxin hyllyn ja silmiini osui erityisesti superkivat Cover Shot Eye -luomiväripaletit. Yksi niistä näytti erityisen ihanalta ja just mun väriseltä - oranssin ja punaisen sävyjä sisältävä Ablaze. Se on kuin aavikko ja auringonlasku yhdessä muutettuna luomiväripaletin muotoon. Tuolloin mulla oli kuitenkin kiire bussiin enkä jäänyt testailemaan sävyjä tai koostumusta sen kummemmin. Paletti jäi mieleeni ja sitä googleteltuani huomasinkin sen olevan hyvin suosittu ja ainakin Suomessa kaikkialta loppuunmyyty. En viitsinyt ryhtyä metsästyshommiin, ajattelin että ehkä paletti osuu näppeihini joskus ulkomailla. Harmitti. Etsin netistä jopa korvaava settiä, mutta ei mikään ollut niin kiva.


Eilen perjantaina poikkesin taas Kicksissä, ihan muuten vaan, en oikeastaan edes ollut hakemassa mitään. Tietenkin Smashboxin hylly iskeytyi taas verkkokalvoilleni ja menin ihailemaan Ablazea. Kysyin sitten myyjältä josko heillä olisi näitä varastossa ja mitä ihmettä, kyllä! Olin kuulemma täydelliseen aikaan liikkeellä, olivat juuri saaneet yhtä lukuunottamatta kaikkia Cover Shot Eye -paletteja lisää. Siellä Ablazeakin oli laatikossa useampi. Kuulemma ollut jatkuvasti loppuunmyyty, joten todella hyvä tuuri mulla! Ja ai että, on se nätti.

Ja pitihän palettia tietysti heti kokeilla...


Vähän mua kyllä ahdistaa laittaa tällaisia suttuisia meikkikuvia tänne, mutta kokeillaan nyt... Apua! :D

Mä käytin tässä meikissä itseasiassa kaikkia paletin värejä, toisia tosin vain hipaisun verran mutta kuitenkin. Perus arkimeikissä käytän yhdestä kolmeen eri luomiväriä, mutta nyt oli pakko päästä kokeilemaan kaikkia edes ihan pikkuisen. Harmi että valokuva syö värit, meikistä tuli aika voimakkaan oranssi ja punainen. Ei kuitenkaan överi, kehtaisi vielä arkenakin poistua kotoa.


Luomi on pohjustettu Urban Decayn silmämeikinpohjustalla. Sillä orkkisversiolla. Rajauksena Essencen ruskea eyeliner ja ripsissä samaa merkkiä. Alaluomen jätin meikkaamatta kokonaan. Kulmissa mulla on vain jauhemaista kulmaväriä, ei geeliä eikä kynää.

Ablazen kaikki napit ovat pigmenttisiä, levittyivät hyvin eivätkä liiemmin varisseet. Täyden pointsit multa.

Mutta sellaista tällä kertaa. Antakaa armoa! :D