lauantai 23. elokuuta 2014

Utuista ranskisliukua

Mulla meinaa iskeä kynsimasista päälle. Intoa olisi lakata kynnet vaikka joka päivä, mutta ideat on nyt hukassa. Olen selaillut netissä kynsikuvia ja koettanut imeä inspiraatiota, mutta jotenkin en nyt saa kiinni mistään ideasta kunnolla. Mun varmaankin pitäisi aloittaa vihdoin se leimaaminen, niin olisi taas jotakin uutta opeteltavana. Ja kyllähän se suorastaan räjäyttää erilaisten lakkauksien määrän. Joo, leimausvälineet hankintalistalle! Mulla kyllä on pari Konadin laattaa ja leimasin ollut tuolla kaapissa varmaan viisi vuotta, mutta ne ei ole mua varten... Leima on jotenkin liian kova, eikä ne laatatkaan ole kivoja.

Mutta oli mulla muutakin asiaa kuin kynsimasis; tänään esittelen teille mulle melko epätyypillisen lakkauksen. Kyseessä on tuollainen liukuva ranskalainen manikyyri, englanniksi tämän lakkaustyylin nimi on baby boomer nails. Mulla ei ole mitään hajua mistä tuo nimi tulee, mutta vähintäänkin outo se on. Miten tämä tietty sukupolvi (baby boomers) liittyy näihin kynsiin? Jaa-a.


Olen tehnyt tällä tyylillä lakkauksia ennenkin, ja onhan ne tosi nätit. Ei vaan tosiaan ihan tyypillisintä mua, mä kun viihdyn parhaiten värillisissä kynsissä. Tällä kertaa kynteni olivat vähän liian pitkät, sillä mun mielestä tämä lakkaus pidentää kynsiä entisestään ja nyt ne näyttivät jo vähän turhan pitkiltä etenkin mun super kapeisiin sormiin nähden. Näihin kynsiin sain inspiraation Kaisan blogista, en ollut muistanut tätä  lakkaustyyliä pitkään aikaan kunnes Kaisa toi tämän taas mieleen kauniilla lakkauksillaan.


Lakkasin siis ensin kaksi kerrosta Lumenen CC Nail Concealer -lakalla koko kynsille. Tuo lakka on kyllä aika mainio ranskispohja. Tekee kynsistä nätin sävyiset, mutta on kuitenkin läpikuultava ja kevyen näköinen. Kun tuo pohjalakka oli kuivunut, tein kynsiin liukuvärin käyttäen Gina Tricot Whitea ja tuota CC-lakkaa. Liukuvärin teossa käytin meikkisientä ja ihan nätisti liuku onnistuikin.

Lisäsin vielä nimettömiin vaaleanpunaiset siirtokuvat, mutta harmikseni ne ei näkynyt kunnolla. Muihin kynsiin lisäsin pari swarovski-strassia. Näistä kynsistä tuli kyllä hyvin voimakkaasti morsian -vibat, joten ehkä jotkin muut koristelut olisivat oleet paremmat. Mulla oli itseasiassa aikoinaan omissa häissänikin perinteinen ranskis muutamalla strassilla. Mutta näillä mentiin tällä kertaa, ehkä seuraavalla kerralla valitsen koristeiksi jotain vähemmän herkkää ja sievää :)


Kynsillä:
  • Trind Nail Repair
  • Lumene CC Nail Concealer
  • Gina Tricot White
  • Glisten & Glow HK Girl Top Coat 
  • Swarovski -strasseja
  • siirtokuvat

Mitäs tykkäätte tällaisista hempeämmistä kynsistä? :)

14 kommenttia:

  1. Nämä on ihanat! ♥ Ovat myös omalla to do-listalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milba <3 Mä jään odottelemaan sun toteutusta, niistä tulee varmasti kauniit :)

      Poista
  2. Kynsimasiksen aikaan kannattaa ehkä kokeilla jotain lakkaushaastetta tai maniswappeja, silloin aihe on hyvin rajattu :) mä ainakin voisin harkita manoswappia sun kanssa jos innostut :) tän postauksen lakkaustyyli oliki mulle ihan uus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mani swap kuulostaa hyvältä! Olen siis mukana jos swapin haluat toteuttaa :)
      Laitatko mulle meiliä blogimint (a) gmail.com, niin sovitaan aikataulu. Kiva idea Johanna <3

      Poista
    2. Kiva! Vastaan heti kun suinkin ehdin! :)

      Poista
  3. Ohhoh! Eksyin sinun kommentin kautta tänne sun blogiin :) Selailin aikaisempia kynsiä ja miksen oo tänne aikaisemmin löytänyt? UPEITA kynsiä kertakaikkisesti. Ehdottomasti jään lueskelemaan tulevia postauksia ja ihastelemaan näitä suu auki ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos ihan hirmuisesti Heidi!! Tervetuloa mukaan! :)

      Poista
  4. Nätit kynnet. Tee swatcheja, jos koristeluideat on hukassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katarooma :) Njäääh, mä en tykkää yhtään swatchaamisesta. Mun juttu näissä kynsihommissa on nimenomaan koristelu. Pelkkä lakkaus ihan ihan tylsää, enkä itseasiassa osaa olla ihan yksivärisissä kynsissä, mä tarvin jotain härpäkettä tai kuvioita :)

      Poista
  5. Mie ainakin tykkään hempeistä kynsistä ja nämä on just sellaset ihanat! ^_^

    VastaaPoista