torstai 17. toukokuuta 2018

You're So Shellfish

Moikka! Niin kuin blogini verkkaisesta päivitystahdista saattaa huomata, tämä yllärikesä on vienyt minutkin mennessään. En ole avannut läppäriä moneen päivään, vaan sen sijaan olen hengaillut ulkona, seikkaillut metsässä, vienyt koiria uimaan, grillaillut, syönyt ravintolan terassilla ja käynyt hakemassa kesän ekat jätskikiska-jätskit. Eli olen touhunnut kesäjuttuja! Parasta!

Mutta jottei blogini jäisi multa aivan unohduksiin, isken tänne pikaisesti yhdet celsiusasteisiin hyvin passaavat lakkaukset.


Olen ostanut KBShimmerin You're So Shellfish -lakan jo muutama vuosi sitten, mutta se on jäänyt tosi vähälle käytölle. Mulla on ollut sellainen mielikuva, etten oikein lämmennyt lakan sävylle. Nyt halusin kuitenkin kokeilla sitä pitkästä aikaa ja voi vitsi, se onkin aivan ihana! Niin sitä mieli muuttuu. Ihanan värin lisäksi lakka vielä levittyikin erinomaisesti. Kuin mikä tahansa hyvä cremelakka. Miten mä en muka tykännyt tästä??

Lakkaa on kynsillä kaksi kerrosta ja halusin leimata jotakin yksikertaista sen päälle. Leimat valikoituivat MoYoun Pro XL 02 -laatasta.
Kynnet ovat yksikertaiset, mutta oikein sopivat lähemmäs kolmenkympin lämpötiloihin.

Kivaa loppuviikkoa!


Kynsillä:
  • KBShimmer You're So Shellfish
  • MoYou London White Knight -leimauslakka
  • MoYou London Pro XL 02 -leimauslaatta
  • Seche Vite -pikakuivattava päällyslakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti