torstai 26. lokakuuta 2017

Turkoosia ja kultaa

Sain vihdoista viimein hankittua kultaisen leimauslakan. Eihän siinä mennyt kuin about neljä vuotta. No ei vaan, en ole oikeastaan tuntenut suurta tarvetta kultaiselle leimauslakalle kuin ehkä tänä vuonna vasta. Mä en kauheasti pidä kullanvärisistä kynsistä ja siksi se ei ole tuntunut järin tarpeelliselta ostokselta. Nyt olen kuitenkin vähän alkanut lämpenemään myös kullalle kynsissä ja etenkin kultaiset leimaukset on ollut monesti mielessä. Tässä siis mun ekat kultaiset leimat ikinä!


Vähän yllätyin, ettei leimauslakka ollut mikään huippuhyvä, niin kuin MoYoun lakat yleensä ovat. Lakka tarttui hieman heikosti kirkaaseen leimasimeen. Essien metallilakkoja on kehuttu leimauksessa toimiviksi, niitähän voisi koittaa seuraavaksi...
Mutta enivei, tässä lakkauksessa on pohjalla ihanaakin ihanampi China Glazen What I Like About Blue. Lakassa on mukana kultaista shimmeriä ja siksi halusin käyttää kultaisia leimoja. Leimat löytyy MoYoun Fashionista 07 -laatasta. Päätin lopuksi matata lakkauksen, sillä mun mielestä What I Like About Blue on erityisen kiva niin. Mun mattalakka on kuitenkin aika reippaasti paksuuntunut ja se valitettavasti vei turkoosin kirkasta väriä aika reippaasti. Mattalakka siis roikkuu edelleen ostoslistalla ja toivotaan ettei sen hankinnassa mene sitä neljää vuotta haha!


Kynsillä:
  • China Glaze What I Like About Blue
  • MoYou London Liquid Gold -leimauslakka
  • MoYou London Fashionista 07 -leimauslaatta
  • Beauty uk -mattapäällyslakka

14 kommenttia: