torstai 26. marraskuuta 2015

Hei vauva

Halusin käyttää jotain lakkaa mikä ei ole päässyt kynsille pitkään aikaan. Lakaksi valikoitui (ensimmäisessä) OPI:n Gwen Stefani -kokoelmassa ilmestynyt Hey Baby. Mulla oli sellainen olo tuosta lakasta ettei se vastaa mun tämän hetken "lakkamakua", mutta kun laitoin sen kynsille niin muistin taas kuinka kiva se onkaan. Todella herkullinen marjaisa fuksianpinkki. Lakka ei suinkaan ole millään tasolla erikoinen tai uniikki, mutta kaunis silti. Ja koostumus on erinomainen, mulla on näissä kynsissä tuota lakkaa kynsillä yksi kerros. YKSI.


Kun olin lakannut Hey Babylla, tein kynsien tyviin glitterliu'un käyttäen Lavalin Silver Glitteriä. Tuo lakka on huonolaatuinen ja kökkööntynyt, mutta siinä on just sopivaa pientä glitteriä tähän tarkoitukseen (ja moneen muuhunkin, toki.) Apuna käytin meikkisientä sillä lakan oma suti ei ole enää oikein käyttökelpoinen.

Kun glitterliuku oli valmis, kaipasin vielä jotain kynsille, joten käytin mun lempparileimaa jolla onnistuu aina. Kyseessä on tietenkin ennenkin täällä kehumani Born Pretty Storen L-003 laatan "marokkokuvio".



Lopputulos on mieleinen ja nämä ovat parhaillaankin kynsillä. Ehdin seuraavan kerran lakata kynnet varmaankin vasta sunnuntaina, joten ihan hyvä että viihdyn näissä :)

Ihanaa että viikonloppu on ovella. Se tietää ainakin pienimuotoista pikkujouluilua, koiratarvikkeiden ostoa ja nukkumista. Toivottavasti myös lakkailua... Vapaapäivät tulee kyllä tarpeeseen, mahtista!


Kynsillä:
  • OPI Hey Baby
  • Laval Silver Glitter
  • Konad musta leimauslakka
  • Born Pretty Store L-003 leimauslaatta

Tykkäättekö?

8 kommenttia:

  1. Vauva on ihana <3. Just sellainen, että ensin tuntuu että njääh mutta sitten kynsillä se on just eikä melkein. Ja mä oon edelleen ihan superkade tästä laatasta, kun tää toimii sulla. Millä leimasimella sä leimaatkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kyllä ihana lakka, pitäis taas ottaa useammin käyttöön. Jotenkin tosi herkullinen sävy :)

      Mä käytän pääasiassa MoYou Londonin neliskulmaista löllöstamperia ja joskus myös samaisen merkin kaksipäistä stamperia, jossa pyöreät tyynyt. Hyvin pehmeä sekin.

      Poista
  2. Älyttömän ihanaiset lakkaukset ♡

    VastaaPoista