tiistai 5. tammikuuta 2016

Teemakynsiähky - jotain muuta kiitos

Nyt saa riittää joulukynnet, uuden vuoden lakkaukset ja ties mitkä teemamanikyyrit. Nyt voi kuulkaa lakata ihan millä värillä tahansa ja tehdä mitä koristeluja haluaa (joulun aikaan kun ei tietenkään voinut dah!). Sillä ajatuksella teinkin nämä kynnet.


Valitsin pohjalakaksi Essien Mint Candy Applen ja halusin tehdä sen päälle mustavalkoiset leimadecalit. Mulla on aivan liian vähän leimauslaattoja nykyiseen leimausmäärään nähden ja tulikin vaikea valita mitä kuviota käyttäisin. Siis siksi että valinnan varaa ei juuri ollut. Päädyin lopulta MoYou Londonin Bridal 07 -laattaan.


Mä en yhtään tiedä mitä tuo kuvio esittää. Siitä tulee mieleen niin orkidean kukka kuin joku hyöteinenkin. Mä inhoan ötököitä, mutta tässä tuo mielleyhtymä ei haittaa koska kuvio on kaunis ja pitsinen :D Leimasin kuvion mustalla Konadin lakalla Messy Mansionin leimadecal -matolle ja väritin valkoisella lakalla. Kuivuttuaan siirsin kuviot kynsille ja lisäsin päälle kerroksen pikakuivattajaa. Muuta koristelua en näihin lakkauksiin kaivannut. Lopputulos on mielestäni kiva ja ihan mun värinen :)


Kynsillä:
  • Essie Mint Candy Apple
  • Konad musta leimauslakka
  • Gina Tricot White
  • Seche Vite -pikakuivattava päällyslakka
  • MoYou London Bridal 07

Joko sielläkin kaivataan muutakin kuin viime aikojen teemakynsiä?

16 kommenttia:

  1. Onpa nätit :) minäkin lakkailen nyt millä haluan enkä halua tehdä teemakynsiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taina! Mun tekee ihan hirveästi mieli tehdä jo kaikkia keväisiä lakkauksia vaikka nythän ne paukkupakkaset vasta tuli :D

      Poista
  2. Upeat ovat! Ihan kivaahan se on, kun saa alkaa taas lakkailla mitä haluaa, joulukynsiin kun kyllästyy niin nopeasti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anni <3 Joo joulukynsiin ja muihin teemakynsiin kyllästyy nopeasti, vaikka kivoja onkin. Mutta silti niitä tulee tehtyä kun ajattelee että näitä voi tehdä vain kerran vuodessa :D

      Poista
  3. Ajankohtaiset teemakynnet on aina paikallaan (vaikka itse en niitä aina jaksa harrastaakaan), mutta joulu ja uusi vuosi meni jo, eli nythän voi tehdä mitä lystää. Nää on supersievät, turkoosi miellyttää aina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin teemakynnet on kivoja, mutta kyllä niistäkin saa tarpeekseen. Nyt voi tehdä ihan mitä vaan jipii! Kiitos E-S :)

      Poista
  4. Voi miten kauniit! Ihanan raikas lopputulos ♥♥

    VastaaPoista
  5. Voi vitsit, että on ihanat ^.^

    VastaaPoista
  6. Tosi makeet decalkynnet! Mä oon muuten kanssa pähkäillyt että mikä tässä leimauskuviossa on, jotenkin mun silmään se näyttää perhosen ja jonkun kuoriaisen yhdistelmältä. Kaunis kuvio se kuitenkin on :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tintti! Joo perhosen ja kuoriaisen yhdistelmä, juurikin se. Ja koska molemmat aiheuttaa mulle inhotusta, mun kai pitäisi olla tykkäämättä tästä kuviosta :D Tykkään silti!

      Poista