torstai 3. heinäkuuta 2014

Nakuilua

Eräs päivä kun olin lakkaamassa kynsiäni, päätinkin napata muutaman kuvan niistä ennen kuin laitan värilakan. Näissä kuvissa kynsillä on vain Trindin Nail Repair. En tykkää yhtään kynsistäni näin, enkä siksi koskaan ole ihmisten ilmoilla ilman lakkoja. Mulla ei ole kovin värjäytyneet kynnet, mutta ei ne silti nätit ole ilman lakkaa. Muistaakseni olen näyttänyt kynsille kevyesti bufferia ennen kuvien ottoa, joten on ne varmaankin hieman värjäytyneemmät normaalisti.


Ennen, kun käytin paljon kirkkaanpunaista lakkaa, olivat kynteni melko värjäytyneet, mutta nykyään tilanne on jo parempi, kun käytän paljon eri värejä, enkä aina vain niitä kaikista pahiten värjääviä. Buffaus myös pelastaa paljon, toki sitäkään ei kannata liian ahkerasti harrastaa, sillä luonnollisestikin se ohentaa kynttä. Mä näytän kynsilleni bufferia ehkä kerran kuussa tai kahdessa.

 

Tuo valkoinen osa kynnen kärjessä (mikä se on nimeltään?) kasvaa mun kynsissä tosi korkealla, ja musta olisi kivempi, jos se alkaisi vähän matalammalta. Toisaalta, samapa tuo, kun kerran lakkaa käytän joka tapauksessa aina. Mun kynnet on luonnostaan aika vahvat, ja siksi buffauksestakaan ei ole haittaa, mutta valitettavasti ne myös liuskottuu helposti. Samoin kynteni on tosi kovat joten ne myös lohkeaa helposti ottaessaan osumaa. Olen koittanut öljytä ja rasvata kynsiäni paljon, mutta toistaiseksi siitä ei ole ollut apua.


 

Mainitsinkin jo joku aika sitten, että aloitin Trind Nail Repair -kuurin, katsotaan josko se auttaisi liuskottumiin ja lohkeamiin. Onneksi kynteni on kuitenkin aina ollut nopeat kasvamaan ja siksi melko helppo pitää pitkinä. Kynteni ovat myös tasalevyiset, jolloin muotoilu on helppoa, kun ne eivät levene ylöspäin.  

Tässäspä siis mun kynteni luonnontilassa! Onko sinulla aina oltava lakkaa, vai onko ilmankin ihan ok?

1 kommentti:

  1. Mää oon esim. tänään ollu koko päivän ilman lakkaa. Joskus saattaa mennä päivä, max kaks ilman lakkaa. Sitte tulee taas hinku lakata... :D

    VastaaPoista