torstai 23. maaliskuuta 2017

Jumitusleimat

Mulla oli idea. Idea ei toiminut. Tein helpot ja turvalliset lakkaukset paikkaamaan tilannetta. Tykkäsin.


Tuossa ylhäällä kiteytettynä näiden kynsien tarina. Mun piti tehdä sellaiset leimasinmarmorointihässäkät, mutta koska lopputulos ei todellakaan vastannut ideaa, oli suunnitelmia muutettava. Alkuperäisen idean takia mulla oli toisen käden kynnet lakattu China Glazen What I Like About Bluella. Laiskuuttani en jaksanut poistaa niitä, vaan lakkasin sillä loputkin kynnet. Huomasin muuten että olen käyttänyt ko. lakasta melkein puolet! Apua. Oliskohan varapullon paikka...

What I Like About Bluen jälkeen leimasin kynsille niitä samoja koukeroita mitä juuri käytin. Se leima on niin nätti, en voinut vastustaa (ja saattoi olla jäänyt siihen pöydälle lojumaan). Ensin leimasin Colour Aliken Blue Oceanilla ja sitten vielä päälle mustalla. Lopuksi laitoin vielä mattapäällyslakkaa. Yksikertaista, mutta toimivaa :)


Kynsillä:
  • China Glaze What I Like About Blue
  • Colour Alike Blue Ocean
  • MoYou London Black Knight -leimauslakka
  • ÜberChic 5-01 leimauslaatta
  • Beauty uk -mattapäällyslakka

P.S. Viikonloppuna tiedossa koirakuulumisia, eläinhöperöt pysykää kuulolla :)

20 kommenttia:

  1. Tosi kauniit! :) Korvat (tai silmat) tarkkana odotellaan koira-asioita!

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniit kynnet ja tuo lakka on upeanvärinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Neilikka! Mä rakastan tätä lakkaa <3

      Poista
  3. Kaunista! Tää lakka on aivan ihana, yksi kauneimpia China Glazelta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä aivan ihana lakka, mulle ehkä ykkönen kaikista China Glazen lakoista :) Kiitos Sissi!

      Poista
  4. Oi vau! Näissä kynsissä on kaikki kohdallaan. Todella kaunis tuo leima. :)

    VastaaPoista
  5. Todella komeat kynnet, tykkään hurjasti! <3

    VastaaPoista